czwartek, 4 lutego 2010

tour de zapro :)

zaczęło się oficjalne rozdawnictwo zaproszeń na najlepszą imprezę tego roku ^^
w tym tygodniu zdołaliśmy odwiedzić rodziców, wujków Sokołka, moje ciotki i kuzynostwo i oczywiście obdarować Naš Tim :)
nasze rodziny od razu potwierdziły obecność, natomiast Tonia w jednym zdaniu zawarła kwintesencję swojej osobowości:
"prosimy o potwierdzenie przybycia do 15 kwietnia... a jak nie zdążę?" (w mojej głowie od razu narodziła się wizja Toni dzwoniącej 15 kwietnia o 23. wieczorem - "o Boże, Mały, zapomniałam! będziemy, będziemy, potwierdzam!") :)

czas chyba wybierać obrączki...

2 komentarze:

  1. ja bym raczej stawiała na 16 kwietnia godz. 23:00 - "hej Mały, dziś jest 15 kwietnia, więc dzwonię potwierdzić przybycie i chciałabym zauważyć, że pamiętałam! - Mali - yyy Tonik dziś jest 16... - Tonia- niemożliwe! myslałam, że dziś 15"

    OdpowiedzUsuń
  2. hyy hyy hyy *niczym Ovcie*

    uwielbiam Naš Tim!!!

    OdpowiedzUsuń