wtorek, 9 lutego 2010

panna młoda z miłości

wybrałam się dziś z siostrą Sokoła na ślubny shopping i oto mam buty do sukni ^^

po zakupach pojechałam prosto do pracy, gdzie odwiedziła mnie koleżanka z innego sklepu i pyta co słychać.
Malik: a, kupiłam sobie dziś buty do sukni ślubnej...
Magda: no co ty? hajtasz się?
Malik: no przecież, nie pamiętasz jak ci pokazywałam pierścionek?
Magda: no tak widziałam, ale żeby tak od razu ślub... kiedy to?
Malik: w maju.
Magda: tak szybko? co, pewnie w ciąży jesteś.
Malik: nie...
Magda: to chcesz być?
Malik: nooo, za jakieś dwa lata.
Magda: no to na co ci teraz taka głupota?

ehh, dlaczego w dzisiejszych czasach takim ewenementem jest, że dwoje ludzi bierze ślub TYLKO dlatego, że się kochają?

2 komentarze:

  1. bo w dzisiejszych czasach więcej ludzi się rozwodzi niż hajta... niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. indywidualistka28 lutego 2010 02:22

    faktyczne, coś niesamowitego...
    a niektorzy ludzie im starsi, tym głupsi.

    OdpowiedzUsuń