czwartek, 25 czerwca 2009

marskość wątroby i androgeniczny fumfel

dostałam 4 z serba... mogło być 4.5 gdybym pamiętała jak jest marskość wątroby... jak mnie zapytała, który nałóg chcę opisać, trzeba było wybrać seksoholizm, to przynajmniej nie wywołuje zmian w wątrobie :)

Sokołek będzie miał sokoła na plecach :) bez ręki :P trzeba tylko zaczekać aż przybędzie jego sponsor...

sponsor, Sokołka ukochany, został dziś przeze mnie znaleziony w czerwcowym wydaniu vouge italia i aaaa! ja rozumiem, że Steven Meisel wielkim fotografem jest i że historie o folii spożywczej były prawdziwe, ale SZMINKA? (ja nisam šminka, trzeba było rzec!) dla zainteresowanych (Bachu) wuala!




*biega spanikowana dookoła przystanku*

1 komentarz:

  1. hehe a nie mówiłam że będzie ostro ;)
    lubię, zwłaszcza to w lewym górnym rogu

    P.S. uf! dobrze że bez ręki :D

    OdpowiedzUsuń